CATI FANI AU INTRAT PE BLOG :)))

marți, 1 octombrie 2013

termimati cu presupunerile idioate

  Nu m-am gandit niciodata ca blogul o sa aiba atat de mult impact. Am luat-o ca pe o distractie de moment, dar vad ca tot mai multi "barfiti" incep sa aibe cativa "suspecti". Si presupunerile sunt gresite :) eu nu am primit nici un mesaj\mail care sa faca referire la adevarata mea identitate.
  Nu trebuie sa amenintati pe nimeni.
  Ma tot gandesc la ideea sa sterg blogul. Nu mai are nici un rost sa il tin. Ma sperie cate mesaje de la oamenii amenintati primesc. Am crezut ca daca nu mai scriu se vor linisti apele, dar nu e deloc asa.

  Imi pare rau ca s-a ajuns pana aici..

  Anonimul Curios.

34 de comentarii:

  1. sau te simti tu amenintat ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca inchizi blogul o sa ne arati tuturor ca esti un las.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca inchizi blogul o sa ne arati tuturor ca esti un las.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca inchizi blogul o sa ne arati tuturor ca esti un las.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic sa nu il inchizi ... esti prea bun in ceea ce faci ...la urma urmei nu o sa afle niciodata cn esti

    RăspundețiȘtergere
  6. Sterge dracu blogul si fa'ti o viata ratatule.daca vb lumea ti s pare k esti interesant sau k iti ocupi timpul liber cu cv constructiv?vezi'ti de scoala si lasa lumea in pace.angajeaza'te knd te faci mare la cancan si vorbeste vedetele nu oamenii de rand.arati numai k esti invidios p viata altora si atat.dak primeai bani pt asta te intelegeam.vezi'ti d trb ta dak nu vrei s se ajunga la mai rau.akm ti am vb frumos e prima si singura data knd fac asta cu tn ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rau esti tu,daca tot esti asa rau de ce nu ai scris fara anonim?A da,esti unu din acei ratati tari in gura numa pe net.Hai pa,te chis in freza!

      Ștergere
    2. Dar ce gramatică frumoasă ai ... :-j . Învaţă să scrii şi apoi comentează ... :-j

      Ștergere
    3. Te rog da copy paste unde am gresit gramatica. ps:pune'ti si ochelari

      Ștergere
    4. "knd"."dak"."d trb ta dak" ."s se ajunga"."akm ti am". "knd".Esti cu cocalar !

      Ștergere
    5. Cacat cu ochi astea sunt prescurtari informeaza'te intai ce este gramatica si dupa deschide gura.daca ce am scris eu e incorect gramatical inseamna k ești cam analfabet :)))

      Ștergere
    6. Sa-ti dau cu cartea de romana in cap! " ti am" ha? se scrie ti-am,daca scrii prescurtari nu scrii cu "k" idiotule,invata sa prescurtezi si dupa sa ma faci pe mine analfabet.Uite asa se scriu cuvintele : cand,daca,de treaba ta daca,sa se ajunga,acum ti-am,cand*.Hai pa!

      Ștergere
    7. Pe internet asa se scriu prescurtările idiotule si in loc de liniuta pun spatiu dak nu stiam sa scriu scriam legat cacat cu ochi

      Ștergere
  7. Ce rau esti tu,daca tot esti asa rau de ce nu ai scris fara anonim?A da,esti unu din acei ratati tari in gura numa pe net.Hai pa,te chis in freza!

    RăspundețiȘtergere
  8. abea astept sa dau de tine.am sa uit k esti un cacat de copil si am sa'mi pun putin mintea cu tine.ne vedem curand te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Am auzit ca pe cea ce detine acest blog o cheama Bianca si ca e blonda...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu am inteles k e băiat si e in claaa a 5 a.am s m mai interesez.dak afli cv sigur anunta ma

      Ștergere
    2. M-am interesat si e o tipa Bianca, blonda care sta plin Place....

      Ștergere
  10. Inchide-l nene ca si asa incepi sa postezi porcarii sau postezi odata la nu stiu cat timp.

    RăspundețiȘtergere
  11. Scrie si despre Ionut Barbu, un pisat care a futut-o pe sorasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa nu dea Dumnezeu sa dau de tine , ca ai incurcat-o rau

    RăspundețiȘtergere
  13. Scrie si despre Stanciu Miruna.

    RăspundețiȘtergere
  14. Te simti cu musca pe caciula?

    RăspundețiȘtergere
  15. IONUT BARBU A CONSTRUT UN CORT LANGA BLOCUL IN CARE LOCUIA SI A FUTUTO PE SORASA!DUPAI DE RUSINE S_A MUTAT LA LICUL SPORTIV DE LA SCOALA 12

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai scrie ceva in rasa ma-tii sau sterge blog-ul da-te-n pula mea de nesimtit, sunteti 3 admini degeaba futu-va-n gura sa va fut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3 admini?nu le stii si numele cumva k abea astept sa aflu?

      Ștergere
    2. De unde pula mea sa le stiu numele? Normal ca sunt 3 ca doar scrie acolo sus :

      Sponsori

      Anonim Fun
      Anonim Curios
      Orez cu Lapte

      Ștergere
  17. e extrem de stupid ceea ce faci.. sper sa realizezi la un moment dat in viata ta, altfel ar fi pacat :P frate, ce varsta ai, pe bune? asta e o chestie pe care ar face-o o fetita de 15 ani, invidioasa, proasta si cu lipsa grava de ocupatie (nu zic ca tu ai fi o pustoaica de 15 ani, dar te comporti ca una, clar, ceea e si mai grav, avand in vedere ca esti baiat; stiu, o sa zici ca hater's gonna hate, ca eu sunt un om nasol, nu tu, insa nu e asa :) ). revino-ti si incepe si tu sa faci lucruri folositoare, nu cacaturi de genul, super inutile si scrise cu atat de mult prost gust. scrii destul de ok, cu exceptia cuvantului aluia 'aibe' care ar trebui sa se termine in 'a', dar trecem peste. continutul tau e super de cacat, adica te iei de numele de familie a unor persoane.. what?! una e sa te iei de sprancenele pensate absolut exagerat si alta e sa te iei de numele de familie a cuiva, iar modul in care o faci, este din nou.. de cacat. sa nu mai zic de faptul ca barfa e extrem de cheap. da, e un cuvant in engleza, spune-mi te rog cat de mult te deranjeaza :)

    RăspundețiȘtergere

COMENTEAZA ORICE! :)