CATI FANI AU INTRAT PE BLOG :)))

miercuri, 11 septembrie 2013

Inca un ghid de strans like'uri

Am mai umblat prin facebook , si mi'am dat seama cat de dobitoc sunt sa nu realizez ca metode sunt cu zecile . De asemenea , de data asta iau si baietii, sa nu ziceti ca sunt sexist .. atata timp cat cealalta persoana nu isi lauda sexul in fata mea , nu conteaza daca te pisi din picioare sau nu (doamne fereste incurcaturi)

4 : Metoda sarmantului . (barfa warning)

intotdeauna , gel in par , pokemon , houser , manelist ... nu conteaza , gelul , respectiv extractul .. din nas ... trebuie sa fie mereu prezent in par . Apoi , poza se face simplu , singur cu aparatul in fata . Asta e metoda sarmantului care se multumeste si cu un like , al lui , ca in ziua de azi sa te pupi singur sub coada e mai frumos , dar avem si sarmantul nesatul , care isi face cu gel in cap o freza intoarsa tip iceberg , gazon , teren de golf , ciupercuta , emo pe stanca ( serios , e atunci cand freza e ridicata si deodata cade pe'o parte .. probabil muta tocul usii cand intra in clasa ) apoi , buzele umezite bine , batute putin , parca , cu palma plina de sare , ca sa se umfle si sa straluceasta sa arata femeii ca are cuib pentru veverita ( scuzati fetelor ) si apoi , un set de 10 , 20 de poze , se alege una si se mai trece prin photoshop de vreo 3 , 4 ori , tadaaam , o iesit ken din cutie , papuselul , si a venit langa barbie . Vreti un exemplu ? Andrei , paduraru' . Imi cam defriseaza cheful de viata asta , cine stie de ce i se zice asa .

5 : Metoda dinte pentru dinte .

Este chiar simpla , dai cerere la sute de prieteni , dupa dai un like la fiecare , dar vreau sa zic la fiecare , nu conteaza daca e baiat , fata , peste , dusman , mama , sau genul ala care are pe cap parul aruncat cu mana si suflat de moara , si un zambet care te face sa crezi ca asta e ultimul boss si ai dat capatul la facebook , like'ul trebuie asteptat inapoi de la fiecare , altfel , mai incepi o data . 

6 : Metoda irezistibilului 

Asta sa spunem ca e putin muncita , mai ales daca esti baiat , daca esti fata n'o sa'ti iei in gura de la cele ca tine decat organe pe care nu le aveti voi .
Ai baut o bere si esti la o petrecere ? Ca altfel cum ai putea ajunge langa asa ceva ? Dute si roaga'le pe 2 din cele mai populare fete sa faca o poza cu tine , si te'ai facut cu like'uri so poate chiar si cu vreo tipa , nu din alea 2 stai linistit..desi nici nu cred ca te intereseaza like'urile a 2'a zi cand vezi ce ai avut in stanga si in dreapta . Dar ai grija , sunt 2 pericole aici , primul este ca in cazul in care curul tau e mai frumos ca tine , asigura'te ca berea aia au baut'o ele , nu tu , de fapt ... mai bine asigura'te ca sunt bete tigaie , si ca trebuie sa le tii pe umeri la poze .. al 2'lea .. este doar sa nu te trezesti tu gigolo cu 2 instrumente sa sari la agatat , ca o sa te ia valul , o s'o intrebi de ce a cazut din cer , ca apoi sa'i zici ca e dulce ca lamaia , si o sa te trezesti cu operatie de apendicita gratis , efectuata cu tocul de la pantof . Daca vre'un mascul mai dezvoltam isi plimba hormonii pe'acolo in lesa .. mai bine stai si mangaie berea daca nu vrei sa te trezesti ca ti se parcheaza un spuma marimea 45 direct in masele de sa'ti iasa inapoi alea de lapte .

Aici a fost din nou Orez cu Lapte :d , va salut !

19 comentarii:

  1. Postul asta nu a fost amuzant :D !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă te-ai regăsit în una din cele 3 metode de strâns like-uri, nu e vina lui Orez cu Lapte. ;)

      Ștergere
    2. Nu, nu m-am regasit, dar chiar nu e amuzant. Adica toti stim metodele astea de cersit "aprecieri" si chiar sunt stupide, dar modul de a le expune a fost jalnic .

      Ștergere
    3. Jalnic esti tu , eu am prezentat realitatea :)) voi o gasiti in modul vostru. Felicitari , ai vazut ca realitatea e jalnica , esti un om destept ,vrei ceva amuzant ? Da'mi fb'ul tau

      Ștergere
    4. Chiar am crezut ca am cu cine discuta si orice comentariu e bine-venit atat timp cat se pastreaza o anumita "distanta". A fost parerea mea si frumos si elegant din partea ta era sa ai un raspuns gen "O sa incerc sa fiu mai amuzant datat viitoare (Astazi am fost prost)"! - MB

      Ștergere
    5. Mmmm ... nu , imi place sa ma cert .

      Ștergere
  2. Blogul asta devine plictisitor,numai aiureli si persoane care nu le stie nici dracu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ne place faza asta cu like-urile . ultima postare cu georgiana gee a fost mortala !!! mai vrem dinaleaaa !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ne place faza asta cu like-urile . ultima postare cu georgiana gee a fost mortala !!! mai vrem dinaleaaa !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ciudat post, lipsit de sens. cu toate ca anonimul curios aka ****** nu e chiar asa istet, s.a descurcat remarcabil in exprimarea opiniei in posturile lui. salpa. pups

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. total de-acord. parerea mea e ca a taraganat prea mult opinia si a devenit la un moment dat incoerent textul, cam pierzandu-si din savoare. uneori, mai putin inseamna mai mult.

      Ștergere
  6. http://strawpoll.me/431541 interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ai scrie corect, cu semne de punctuatie si diacritice ar fi o treaba. Mi'a placut articoul, totusi :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ca ai scris despre Padureanu..astept mai multe postari despre faggot-ul ala!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place ca ai scris despre Padureanu..astept mai multe postari despre faggot-ul ala!

    RăspundețiȘtergere

COMENTEAZA ORICE! :)