CATI FANI AU INTRAT PE BLOG :)))

vineri, 13 septembrie 2013

Pentru voi alintatilor/alintatelor .

Bun , am fost si eu plecat ceva vreme ... ma intorc , ce gasesc ? porcarii de genul "nu scrii corect" , "nu a fost bun" . Au ... ia ..

Tu asta smecherul , care te crezi mare om . Asa de mult imi pasa ca nu scriu corect la 3 noaptea cat imi pasa de ce zici tu . Dar sa stii ca daca tu nu scrii corect te prind si rad de tine da adevarat , zicala aia "ce tie nu'ti place altuia nu face" la mine nu se pune . Nu sunt corect ? pfff , mi se rupe .


Si toti ceilalti , tie care ti'a luat pizda foc si tie care iti creste pula inauntru . Ce am zis eu la inceput ? Ca ce postez eu nu are legatura cu barfa , nu in mare  , eu nici macar nu primesc mail'urile alea . De ele se ocupa curiosul .

Iar celor care considera ca daca postez trebuie sa fiu expert . Nu sunt jurnalist draga . Poate sunt mata , ma bucur ca ai parerea asta despre mine fiule . Stresatilor , fiecare sa se duca la ce vrea sa citeasca . Pe mine nu  ma fute grija ca ai postat tu sobolanule de mai multe ori ca fiind altcineva de fiecare data , dar pur si simplu sunteti enervanti si ma cac in sangele vostru albastru . Stiu ca daca recunosc asta o sa faceti mai des , dar imi place ca va credeti destepti . Nu , pe voi scoala v'a facut asa , eu sunt cum sunt de la natura , asa ca nu ma stresa ca ai stiut tu sa fii sclav . ( nu dedic asta celor care le au pe ambele )

E una sa fii destept , si alta sa fii inteligent .

Iar daca nu iti place ce scriu , sau ca nu am pus o virgula undeva .. dute si citeste ce cautai tu .

Cu multa sinceritate
                   Orez cu Lapte

sper sa va constip .

45 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daca tu razi numai la ce scoti singur pe curu' ala la care ii spui tu gura , inseamna ca nu ma intelegi . Asa ca vezi'ti de'ale tale .

      Ștergere
    2. Aa, deci tu esti super amuzant, dar din 100 de oameni, doar 2 te inteleg. :)) Culmea, rade Anonim Fun! :))

      Ștergere
    3. ;) pastreaza-ti opiniile inteligente pt tine

      Ștergere
  2. Trist, esti mai prost decat credeam . MB

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc atunci , na , ce sa'i faci .

      Ștergere
    2. In sfarsit o replica buna. - MB

      Ștergere
    3. Mi'a intrat in cap ce'mi tot zice maica'ta in legatura cu nasterea ta .

      Ștergere
    4. Ca ai pula mica si cu toate astea i-am mostenit gena si am o pula imensa ?

      Ștergere
    5. Ma e grav daca maica'ta are :)) , inainte nu avea , pacat .

      Ștergere
    6. I-am mostenit gena pretenas !

      GÉNĂ, gene, s. f. (Biol.) Element al cromozomilor care determină transmiterea și manifestarea unor caractere ereditare. – Din fr. gène.

      Gen bunicul din partea mamei avea pula mare, mama i-a "mostenit" gena, dar fiind femela a avut pizda, cu toate astea avea aceasta gena si mi-a transmis-o mie. Esti prea prost, prea ca la tara. - MB

      Ștergere
    7. =)) , valeu , ba ce detalii =)) . Stii ce esti tu ? Tu esti tocilarul ala din fata clasei care'si da drumu' cand il striga o fata , tu chiar crezi ca oricine ar gandi asa ? Doamne . Taci te rog .. esti mai penibil ca aroganta mea :)) .

      Ștergere
    8. Gandesc ca o persoana cu materie cenusie pretenas, sper ca nu te-am pierdut pe druml; plus ca eu cunosc viata din spatele blocului spre deosebire de centuristul din tine. (Ma refer la faptul ca o arzi mai mult in centru decat pe laba si te consider un labagiu virgin). So, SP merci! :* - MB

      Ștergere
    9. Da .. virgin :)) , am bunul simt fata de unele persoane care stiu cine sunt , sa nu dau asa multe detalii . Spatele blocului nu ? O sa tin minte sa'ti arunc niste mamaliga rece de la geam , sa nu mori de foame .

      Ștergere
    10. Se numeste frica nu bun simt. - MB

      Ștergere
    11. Bunul simt a disparut acum 10 comentarii !

      Ștergere
  3. :)))) mortala ultima replica.
    .

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc ^^ uite ca nu schimb , va las pe voi sa va luati de cum scriu :)) .

      Ștergere
  5. Maxiiiiiim :)).Sigur comenteaza niste prosti care cand deschid gura habar n-au sa lege 2 cuvinte,Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Parca esti un cocalar caruia desi i s-au prezentat greselile tot nu vrea sa le recunoasca. Nu esti jurnalist, dar ai pretentii de a scrie pe un blog, cu un articol ce nu se vrea a fi neaparat ”de barfa”.

    Mai degraba ai incerca tu sa nu te mai constipi, poate faci hemoroizi de la cat incerci sa caci articole amuzante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu sa inteleg ca te consideri juriul sau ce ? Comentatorul anului ? Ma asteptam ca cineva pana la urma sa zica asta . Tu crezi ca eu nu'mi gasesc singur "maxime" care sa mi le dau , dar auzi tu , daca tot esti asa de tare , de ce comentezi cu anonim ? A , nu ai un blog , aha . Pai taci , iar daca ai , tot taci , pentru ca de cacat in cur sa scoti anonimul tot esti .

      Ștergere
    2. Deci daca avea blog, nu era sub anonim! :)) Pai orezule, tu ai blog si esti si anonim, ceea ce te face mai prost decat pe aia pe care incerci sa ii critici.

      Ștergere
    3. Deci ai si tu un blog de barfe nu ? Eu aici nu las un amarat de comentariu cum faci tu , doar ca sa ma aflu in treaba . Bai , bai , mars ma inapoi la oala cu rahat scarbo .

      Ștergere
  7. Bun , am fost si eu plecat ceva vreme ... ma intorc , ce gasesc ? porcarii de genul "nu scrii corect" , "nu a fost bun" . Au ... ia ..

    Tu,asta smecherul , care te crezi mare om , asa de mult imi pasa ca nu scriu corect la 3 noaptea cat imi pasa de ce zici tu , dar sa stii ca daca tu nu scrii corect te prind si rad de tine , da' adevarat (cred ca asta voiai sa spui) . Zicala aia "ce tie nu-ti place altuia nu-i face" la mine nu se pune . Nu sunt corect ? pfff , mi se rupe .


    Si toti ceilalti , tie care ti-a luat pizda foc si tie care iti creste pula inauntru , ce am zis eu la inceput ? Ca ce postez eu nu are legatura cu barfa , nu in mare . Eu nici macar nu primesc mail-urile alea . De ele se ocupa curiosul .

    Iar celor care considera ca daca postez trebuie sa fiu expert , nu sunt jurnalist , draga . Poate sunt ma-ta("ma-ta are cratima" :( ) , ma bucur ca ai parerea asta despre mine , fiule . Stresatilor , fiecare sa se duca la ce vrea sa citeasca . Pe mine nu ma fute grija ca ai postat tu , sobolanule , de mai multe ori ca fiind altcineva de fiecare data , dar pur si simplu sunteti enervanti si ma cac in sangele vostru albastru . Stiu ca daca recunosc asta o sa faceti mai des , dar imi place ca va credeti destepti . Nu , pe voi scoala v-a facut asa , eu sunt cum sunt de la natura , asa ca nu ma stresa ca ai stiut tu sa fii sclav . ( nu dedic asta celor care le au pe ambele )

    E una sa fii destept , si alta sa fii inteligent .

    Iar daca nu iti place ce scriu sau ca nu am pus o virgula undeva .. dut-e si citeste ce cautai tu .

    There ...I fixed this for you . Virgule , cratime and shit . :)

    P.S. Tot natura te-a invatat sa te exprimi ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Da draga , natura . Pe tine se pare ca te'a facut cretin rau .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci pentru tine natural inseamna sa fii incult si prost. Caci nu esti nici destept, nici inteligent, dar te crezi.
      Si, daca nu te credeai prea inteligent, ai fi stiut ca niciodata nu le stii pe toate, si ai fi citit o carte, fie ea si Scufita Rosie.

      Ps- Deja orezul cu lapte s-a invechit, cam pute; eu zic sa il schimbi in "Mananc cacat".

      Ștergere
    2. Cum ziceam , nu esti decat un sclav al societatii . Ramai in societate si fii respectat pentru ca ai apucat sa iti studiezi fiecare cuvintel , eu nu respect astfel de oamenii , poti fi si taran puturos venit de la curu' vacii , daca ai imaginatie , eu te respect . Tu ... nu esti decat un alt sclav , o alta clona , ramai in lumea ta , interpretezi dupa niste greseli , desi nu ma cunosti , sunt un anonim si nu cred ca intreaga mea fiinta , tine de cum am scris .

      P.S. : "Ps" se scrie "P.S." , in caz ca citesti numai reviste de adolescente pe ciclu la luna plina , nu ai cum sa stii ca inseamna Post Scriptum , deci dupa cum vezi eu scriu , nu tin ora de romana . Mananc cacat ? Scuze esti prea "tare" sa te diger .

      Ștergere
  9. De unde atata aroganta?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa de mult ma doare pe mine de voi .

      Ștergere
    2. Ha? Daca nu te durea, nu ai posta ce vezi in jurul tau, deci cei pe care ii critici. Dar tu ii vezi, ii analizezi, apoi ii critici. De ce? Pentru ca te doare!

      Ștergere
    3. Uite , deci priviti acest anonim , asta da comentariu ma , cineva cu cap . Nu e vorba ca ma doare , nu scriu sa ma descarc , scriu de amuzament . Scriu sa se simta respectivii . Si cam atat :-?? , e una sa rad de sute de oameni care fac aceeasi prostie , si e alta sa ma minunez de cata prostie si superioritate incape in unul singur care vine si comenteaza aici , porcarii :)) . Tie'ti multumesc ca nu ai tacut , le multumesc si celorlalti de altfel , fara voi nu as avea cu cine sa ma cert :))

      Ștergere
  10. Baga in pula mea postari cu oameni nu toate cacaturile astea cu scris corect si ghid de like-uri si pula mea, nu trebuie sa dai socoteala cum scrii asa ca baga ceva sa ne amuzam ca de asta a fost creat blogul asta amarat. Asteptam material nou in pula mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deja s'a ajuns prea departe. Este un blog cu barfe..Nu un site de frustrati.
    E rautate ceea ce faci tu. Rautate fara haz.
    In loc sa te chinui sa scrii un roman de'ampulea din care nu inteleg absolut nimic mai bine intrii tu frumos pe mail si mai fac un articol despre cineva.
    No offence..dar chiar nu mai are haz..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BA IDIOTULE , tu intelegi sau nu ca nu sunt admin ? Acele mail'uri , nu vin la mine ! Doamne sa mor , ma da te roade tare sa vezi ca astia populari au defecte , da chiar au , unii sunt cretini de'a dreptul (aproape toti) , dar sincer , mai uita'te si la tine inainte sa dezvolti o obsesie fata de barfe . Animalule .

      Ștergere
  12. Publicat de Orez cu Lapte la 21:00 ... 21 nu înseamnă 3 noaptea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. postarile se pot progama
      2. ora de aici nu corespunde ;)

      Ștergere
    2. Lasa'i , eu am zis ca am fost plecat . Meh . Stiu sa interpreteze dupa niste greseli , sunt prea prosti sa inteleaga ce scriu , unii desigur , nu toti .

      Ștergere
  13. ?de ce nu mai postati nimic? sunteti cu totii la romanii au talent?

    RăspundețiȘtergere
  14. tu critici prostii, deci ar trebui sa ne dovedesti ca esti mai presus de ei.
    si asuma'ti greselile, nu cauta scuze

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am cautat scuze :-?? , si daca ai niste principii , nu inseamna ca ale tale sunt cele mai corecte . Punctul tau de vedere e bun ,pentru ca e cel mai comun , dar e ca si cum te'as pune pe tine sa privesti prin ochii mei ^^ , nu e tot aia , lumea din jur e cum o vede fiecare .

      Ștergere
  15. Orez cu lapte, cine iti permite tie sa vorbesti asa ma jegosule ? Daca esti prost stai acasa si daca te tine pula scrie cu numele tau adevarat sa vada omu cine il critica , nu un retardat care stie sa critice pe altii dar de care nimeni nu stie nimic , te crezi interesant ? sau mai presus ca ceilalti? nu sunt vreunu din aia pe care ii critici pe cacatu asta de blog, dar ma enerveaza tupeul asta al tau de taran obosit, nu ai prieteni si nu te baga nimeni in seama ca esti un distrus si te-ai gandit sa vorbesti de fete pe care probabil le-ai abordat si nu au dat nici un flit pe tine ? sau baieti care te scuipa in cap cand trec pe langa tine? Esti penibil. I-ati o viata si ghideaza-te dupa sarcinile ei, lasa internetul ca nu iti da de mancare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa imagine mi'am facut ? =)) , ca nu am prieteni si abordez fete care nu dau un flit pe mine si etc. :)) , as vrea pentru 5 minute sa vedeti ce viata am :)) si ca importanta blogului tine de cheful meu de a scrie sau nu :)) , dar deja suna a lauda ca sa mai zic ca m'as lauda daca mi'ati vedea stilul de viata si oamenii din jurul meu , un singur lucru iti zic , persoanele pe care le am langa mine , tin la mine mai mult decat tin parintii tai la tine , asa ca inceteaza sa ma cataloghezi ca fiind o persoana de genul asta de care ai zis tu , o astfel de persoana nici nu ar face un blog :)) , nu cunosti "omul" , nu comenta :) .

      Ștergere

COMENTEAZA ORICE! :)